Rehabilitace - Nestátní zdravotnické zařízení Praha 5

Bc.Kateřina Suchánková 604 869 766

Mgr. Monika Matyášová . . . 777 131 958

Ženské domovy Ostrovského 253/3, 4.patro č.4055

Zabýváme se léčbou bolestí páteře akutních i chronických.

Poúrazová a pooperační fyzioterapie (zlomeniny, distorze, operace).

Prevencí bolestí zad.

Lymfoterapie otoky, lymfedému při onkologickém onemocnění.

Tejpování.
Masáže těhotných i akutní bolestivé stavy v těhotenství.

Edukační činností v oblasti fyzioterapie a ergonomii práce.

Fyzioterapie v domácím prostředí (po operacích, úrazech,...)

Kvalitní ošetření bez předchozích lékařských vyšetření.
Tenisový loket dnes také Myší loket (Epicondylitis radialis)
Oštěpařský loket dnes golfový (Epicondylitis ulnaris )
Bolest v oblasti lokte v dnešní době velice často způsobené prací s myší na počítači a psaním na klávesnici. Bolest však může být také způsobena blokádou krční či hrudní páteře. Bolest je způsobená primárně přetížením svalů ruky a zápěstí. Přetížení vznikne v části úponu svalu, které je v lokti, vzniká zde lehký zánět. Tento zánět a bolest je třeba začít léčit co nejdříve. Zanedbání včasné léčby může způsobit trvalé problémy v oblasti lokte. Bolest lokte je velice nepříjemná a léčba je zdlouhavá. Proto je vhodné vyhledat šikovného fyzioterapeuta, který vám může s problémy pomoci.
Jak na ní?
Vhodné jsou i masáže pro uvolnění svalů v lokti a předloktí. Aplikace kinesiotejpů. Nejlépe je zakoupit ve zdravotnických potřebách tzv. epikondylární pásku. Lepší je gelová. Páska se přikládá asi 3 cm pod loket. Musí být však upevněna dost silně aby splňovala svůj účel. Účel této pásky je, že díky stažení svalů se odlehčí zatížení úponů svalů. Páska se musí nosit hlavně po dobu zátěže alespoň 2-3 týdny. Dále je pak vhodné na bolestivé místo aplikovat protizánětlivý a protibolestivý přípravek ve formě gelů, mastí či náplastí. Můžete zkusit i homeopatika přípravek Hekla Lava 12CH. Je vhodné aplikovat elektroterapii jako je ultrazvuk, magnet či laser. Doporučení vám napíše třeba váš obvodní lékař či ortoped. Další možností je terapie rázovou vlnou. Nejlépe je se poradit o léčbě s fyzioterapeutem či vaším lékařem.
Při léčbě si uvědomte, že minulosti se tenisový loket léčit sádrovou fixací od prstů až po rameno a sádra byla aplikována na dobu nejméně 3 týdnů. Bylo to velice nepohodlné ale také účinné. Takže je opravdu nutné dodržovat doporučený režim.
Fotografie0529.jpg
paska_epikond.jpg
images.jpeg
Name